Jak jsem potkal lidi

Dnes jsem měl sváteční den - potkal jsem spoustu statečných a vzdělaných lidí. Některé jsem znal jen z diskusí na webu, dokonce jsme si i tykali, aniž jsme se před tím viděli :). Vím, že tohle není fb a měl bych sem psát o imunitě, ale jsem tak strašně rád, že jsem zažil normalitu, takovou, jakou jsme znali a která se nám brzy vrátí.

Vlastně píšu o imunitě. Proti vakcinační diktatuře, strachu, omezování svobody a strašení něčím, co se v tomto případě nestane. Má to všechny znaky adaptivní imunity. Rozpozná to cizorodý myšlenkový materiál a dokáže ho tolerovat, pokud není smrtelně nebezpečný. Dokáže se to přizpůsobit struktuře útoku a je to nesmírně účinné. Na rozdíl od ostatních obratlovců to ale máme jen my, lidé. A jako správná adaptivní imunita to umí chránit ale i zaútočit proti vlastnímu, když se to vymkne.... 

A pohádky je konec.  

Komentáře

  1. Pane doktore, celý den jsem konferenci sledovala, tedy i vás , bylo to super, že to někdo zajistil a zprostredkoval ..... bylo na čase .... věřím, že se to / ta hrůza, co trvá 2 roky/ v dobré obrátí .... ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Milý pane Jiří. Sledoval jsem konferenci, informace na jednom místě, nadšení a pocit, že se to všechno brzo (snad) zlepší.
    No ale té pohádce byl rychlý konec.
    Ohlasy ve zprávách (už vůbec ne v hlavních) žádné, jen mlčení, pouze Parlamentní listy. Nadto ČR2 a ČT 1 jedou dál ty svoje bomby. Český rozhlas Dvojka v 8:30 s Hořejším o dalších vakcinacích. A večer u paní Jílkové v pořadu Máte slovo opět vakcinace. Notovali si Prymula, Vašáková, Hostomský a Špičák.
    A tak to bylo s Vámi na konferenci hezký. Držte se, držím palce z Telče.

    P. S. Mám covid-19, nikam nemohu a tak mám víc času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem doma nemocná s omikronem, tak jsem měla mimořádně i čas a klid na sledování

      Vymazat
  3. Zdravím pane Šinkoro, bylo to výborné, díky za další zajímavé informace.

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně mi v těch přednáškách scházela informace o glykosylaci proteinů https://en.wikipedia.org/wiki/Glycosylation.

    Jeden z důvodů proč protilátky vytvořené proti DNA/RNA vakcínám nefungují může být, že nejsou posttranslačně glykosylované. Proto se proteiny produkují ve hmyzích buňkách a ne třeba v E. coli, kde už je to 40 let zvládnutá technologie. Protože hmyzí buňky gylykosylují do nějaké míry podobně jako vyšší organismy. Ale ne stejně.

    Také tom, co říkal Turánek, o přípravě vakcín na základě znalosti stuktur, je sice pěkné, ale struktura, kterou ukazoval, byla pokud vím neglykosylovaného proteinu.

    Zejména N-glykosylace vnášejí poměrně veliké oligosycharidy, které mohou struktury proteinů hodně měnit a také mohou být součástí rozpoznávaných epitopů. A na to nepřijdeme, protože protilátky proti glykosylovaným peptidům neumíme připravit, protože neumíme ty glykosylované peptidy. Takže o nich nevíme a můžou být ty s nejsilnější vazbou.

    Mimo jiné to odpovídá mým výsledkům na HIV, kde se protilátky proti neglykosylovanýcm peptidům vytvoří ale k neutralizaci HIV nedochází. Taky to může vysvětlovat nás "superimunni". Tyhle epitopy můžou hrát roli v slizniční imunitě. ATD ATD...

    I glykosylace se chemickou inaktivací porušuje.

    Je to jeden z mechanismů, pro který je o tolik výhodnější, a to obecně, získat imunitu proděláním. Možná ten hlavní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě souhlasím. Ale o protilátkách jsem mluvit neměl a nemluvil. To byl úkol jiných. Peptidy na MHC I glykosykované nejsou.
      Co mě mrzí, že slang buněčná imunita se používá i na CD4… tak nazýváme jen přímé zabíječe.

      Vymazat
    2. Já to tady píšu, abych si nemusel zakládat vlastní blog na který by pak stejně nikdo nechodil.....

      Vymazat
  5. Konference byla perfektní, i vy jste byl perfektní, díky

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den pane Šinkoro, jaký máte, prosím, názor na vakcínu Novavax?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že vakcínu Novavax v nějakém příspěvku na zdi FB Dr. Šinkory detailně popisoval pan prof. Štys (snad si to pamatuju dobře a nekecám).

      Vymazat
  7. Z Facebooku Smis-lab: Profesor Zdeněk Hel se diví, že si Češi v Praze dovolili uspořádat konferenci, na které zněly informace, které "se nesmí ani vyslovit". Navíc byly prezentovány nikoliv dezinformátory, ale lékaři a vědci s bohatou publikační aktivitou. K nim se přidali právníci a novináři, kteří zdůraznili nebezpečí ztráty svobody, pokud vládu necháme přijmout nový pandemický zákon. Možná pana profesora překvapilo, že byl plný sál a to až dlouho do večera. A k tomu, že program sledovaly desetitisíce, možná statisíce lidí na internetu. Takže pane profesore, chceme vám tímto dát na srozuměnou, že my si svoje právo na vědeckou diskusi vzít nenecháme. A že tento projekt rozhodně nebude poslední. A že chceme v České republice opět nastoupit cestu k demokracii bez omezení a vrátit se ke standardní vědecké diskusi.
    Jedna reakce z mainstreamu je zde a doporučuji se podívat na komentáře pod článkem. Kupodivu lidé s panem profesorem také nesouhlasí:
    https://www.idnes.cz/.../imunolg-zdenek-hel.../diskuse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dohromady na všech kanálech sledovalo přes 100 000 lidí.

      Vymazat
  8. Pane Šinkoro, děkuji za Váš blog, jen se mi Vašimi texty potvrzuje to, co si celou dobu o tom korona-šílenství myslím. Dozvěděla jsem se zde také spoustu informací o imunitě. Konferenci jsem sledovala celý den, byli jste všichni skvělí. Ještě jednou velice děkuji a prosím pište dál :o) Dvořáková Dagmar

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.