Odpvověď dr. Helovi na to, jak nás šmahem hodil do jednoho pytle

Pane profesore. Přednášel jsem na uvedené konferenci o tom, čemu se v odborném slangu říká buněčná imunita. Jasně jsem řekl, že je to schopnost cytotoxických T lymofocytů bezprostředně, tedy bez nutnosti dalších procesů, jako je například cytokinová regulace anebo somatická hypermutace (jako u prootilátek), zabíjet vlastní buňky nesoucí na svém povrchu cizorodé peptidy v kontextu MHC I. Aktivitu jiných typů imunitních buněk, včetně NK buněk nebo pomocných anebo regulačních CD4+ T buněk, nenazýváme buněčnou imunitou. Anebo jsme alespoň nenazývali, než se do toho začali motat imunologičtí laici z řady biochemiků, vývojových imunologů, statistiků a dalších profesí, kteří by se raději měli věnovat svému oboru. Rovněž jsem jasně ukázal, proč je buněčná imunita první linií obrany a proč jsou protilátky na primární obranu proti virům pomalé. Proč nový rýmový virus zabíjí seniory a nechává děti na pokoji s těmi několika málo výjimkami, kdy se i munita "zblázní" (PIMS) nebo není dostatečná u obézních malých Američanů nebo dětí s vrozenou imunitní nedostatečností. Přesto jste nás všechny hodil do jednoho pytle a v podstatě zařadil do skupiny dezinformátorů. Jsem v této zemi patrně jediný, kdo do hloubky studoval pre- a perinatální vývoj brzlíku a T lymfocytů (J. Immunol.) a kdo vlastníma rukama a očima pracoval s respirační vakcínou poměrně blízkého savčího druhu (nepublikováno mnou, průmyslový výzkum) a to dokonce na gnotobiotických modelech, tedy bez interference s libovolnými dalšími virovými a bakteriálními druhy. Jsem jeden z mála, možná jediný, kdo tady ví a viděl, které mikroby (Segmented filamentous bacterium, SFB) vedou ke konvencionalizaci střevní mukózní imunity po narození. A jsem také ten, kdo se ošklivě spálil v líhni falzifikátorů, kterou česká věda opakovaně je (Trebichavský, Bezouška, Syková, nově rektor Mendelovy univerzity Adam - a to uvádím jen ty, o kterých vím osobně) . Ale jsem taky ten, kdo se nechal se nachytat dr. Šebem ke spolupráci na mukózní vakcíně proti ACT, jeho spolupracovníci by mohli vyprávět.. Možná byste se měl podívat na moje odborné práce, které jsem neudělal v Alabamě podporován americkým výzkumným průmyslem, ale na Novém Hrádku nepodporován nikým kromě několika spolupracovníků a dr. Tlaskalovou,která ve mně viděla talent. Omlouvám se za překlepy, mám hodně jiné práce, protože mě neživí granty ani Pfeizer, ale tvrdý korporát požadující výkon a ne kecy. . Nazval jsem vás lhářem, protože jste mě zařadil mezi šarlatány a dezinformátory. A to já v žádném případě nejsem. 21. 1. 2021 jsem tady na fb publikoval příspěvek, kde jsem jasně tvrdil, že vnitrosvalová vakcína nemůže z principu zabránit nakažení očkovaného a jím zprostředkované šíření viru do okolí. Va y a mnozí další (prokazatelně ministři Blatný a Vojtěch, ten dpkonce pomocí vítězné kapmaně Tečka) jste tvrdili opak. Namluvili jste očkovaným, že jsou bezpeční a oni potom nakazili své bezbranné seniory, odeslali je na JIP a některé nevědomky zabili. Do role dezinformátore se naopak často stavíte Vy a Vám podobní. Říkám Vám to slušně, ale na rovinu. Podporování očkování neúčinnou, krátkodobou a zataralou vakcínou uprostřed zběsilé epidemie viru, který každého nakazí,a le prakticky nikoho nezabíje, je zločin. Ani se zvířaty se takhle nejdná, natož s dětmi. Tak si to přeberte a žijte si s tím. Třeba Vám Bůh odpustí.

Komentáře

  1. jsem rád, že se nedáte očerňovat... mám těch provakcinačních lhářů už vážně plné zuby... díky

    OdpovědětVymazat
  2. Moc dobře. Žádné kecy, názory, pocity. Tvrdá fakta. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  3. Kolego✌🏻. Přednášku jsem viděla, za mne super.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že se jim dobře nespí. Navíc odhlédneme-li od spekulací, sekvenační data, která uváděla Dr. Peková, jsou skutečně znepokojující.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji doktore za vaše konzistentní postoje a osobní statečnost

    OdpovědětVymazat
  6. Nechápu, že vás Helův pláč nenechává chladným. Naprosto sKupkovatěl, jen kolem sebe kope ad hominem.
    Btw, o syndromu PIMS jsem si přečet několik menších publikací a vychází to asi tak, že dítě které má smůlu, má jakousi paralelní infekci C19 s EVB po prodělání se tedy dostaví ta vaskulitida, což je ze dřívějška známo, jako Kawasakiho syndrom a označení PIMS je tedy nové PR pro tento syndrom v rámci C19 abychom to mohli považovat za naprostou novinku působenou pouze C19, která má vyhubit všechny děti a motivovat rodiče k jejich očkování. Klasický covidový pro vakcinační marketing…

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za vaši trpělivost, erudovanou věčnost a hlavně píly, aktivitu a snahu odolávat systému chaosu, který pandemií p..odvádí pozornost od #TOTALITY21, která se právě dnes na #Beijing2022 dělá další po..krok přes start e-yuanu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.