Jak mě zablokovali na fb kvůli tomu, že jsem mladé savce nazval děti.


S cenzurou jsem se poprvé setkal na střední škole. Nebyl to ani můj nápad, spíš jsme se v "redakci" třídního časopisu bavili o tom, že by bylo zajímavé bavit se o existenci absolutního nic. A když potom přišla naše třídní s tím, že máme vypracovat domácí kompozici z češtiny a že jedním z témat je "popis zajímavého laboratroního postupu", přišlo mi hrozně vtipné popsat výrobu absolutního nic. "Nalejeme na laboratorní lžičku 2 ml éteru. Necháme odpařit a to, co zbyde, seškrábeme..." začal jsem a ukončil celou stať popisem dvou solí, které nakonec získáme: nican ničitý a prázdnan draselný. Třídní to pochopila, ale aby mi nedala (první a až do maturity poslední) jedničku zadarmo, chtěla se poradit s naší blbou chemikářkou, jestli je to aspoň formálně správně. Jedničku jsem dostal a taky z chemie pětku, čímž mi vycházela na vysvědčení z chemie trojka. Nakonec se to nějak ututlalo, z trojky byla dvojka a těch jsem měl samozřejmé povícero. Nicméně mě to tenkrát rozbrečelo.

Podruhé mě cenzurovala ředitelka MBÚ Říhová, když jsem přišel na to, jak se v devadesátkách fixlovaly v našem ústavu (jak to jinak nazvat) výsledky, aby byly publikace a za ně body. Z výzkumu jsem odešel se vztekem a práskl jsem za sebou dveřmi, mladý samec už není dítě. Samozřejmě se to všechno ututlalo. Jenže potom studenti chytli profesora Bezoušku, jak potmě vyměňuje vzorky a to už ututlat tak nějak nešlo. Nicméně vedení ústavu přežilo bez úhony, i když všichni o všem věděli. 

A teď se mi to stalo potřetí. Ksichtokniha mě zablokovala za uveřejnění tří příspěvků zpochybňujících očkování dětí se zdůvodněním, že publikuji názory, které mohou ohrozit zdraví. A protože se čas zase odvalil někam dál a přiblížil mě ke stáří, rozesmálo mě to. Nablblá prolhaná kampaň Tečka dostala cenu a lže se dál za naše peníze a v našich veřejnoprávních prostředcích. Jen člověk naprosto neznalý oboru anebo tzv. odborník, který sice cosi vystudoval, ale problematice vůbec nerozumí, si mohl myslet, že vnitrosvalová vakcína (a pozor - čímkoli, nedoufejte v nové typy) může zabránit infekci sliznic a dalšímu šíření infekce. Buď to byla vědomá lež anebo taková nevědomost, že všichni, kteří kdy se superstar našeho zdravotnictví mluvili, byli opravdu připitomělí. Bohužel tomu očkovaní uvěřili a vesele, ve víře, že už nemohou nikoho nakazit, pozabíjeli stovky, ne-li tisíce svých seniorů. 

No nic. Ti, co se nechali koupit od farmaceutického průmyslu anebo užiteční idioti s tituly jedou dál, Chlíbkovo komando doporučuje třetí dávku v rozporu s tím, co už musely přiznat i instituce jako WHO a bezbranné děti jsou rodiči vlečeny pod jehlu naplněnou zastaralou krátkodobou experimentální látkou, které se říká vakcína.

Svědomí mám čisté, udělal jsem, co se dalo. Jsem klidný a spokojený a všem kolem, kdo litují, že se nechali obelhat říkám - pořád lepší, než jít nadšeně dobývat Rusko na východní frontu, to bylo tenkrát obelhaných příslušníků národa Goetheho.    

           

Komentáře

  1. Je to vyznamenání, že někomu šlapete na kuří oko. Jste v dobré zablokované společnosti. Vydržte.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem to nasdílela na ksichtoknihu. Ať se Cukrblik pos..e.

    OdpovědětVymazat
  3. Kolem Tečkování jede strašná propaganda jak za Goebbelse, to už nemá s právním státem nic do činění.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za všechny Vaše komentáře rozhovory a neúnavnou osvětu veřejnosti (i mne) v imunologii.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.