Který debil si myslel, že v Číně bude olympiáda?

Víte, omikron je tak strašně nakažlivý, že jen debil si mohl myslet, že se mezi sportovci nerozšíří. Tak teď budeme pozorovat tu čínskou šaškárnu (já tedy ne) a dozvídat se, den za dnem, kdo to chytil a potom byl pozitivní - negativní - pozitivní......

Nakonec skončej v izolaci všichni. Pokud se tedy země, která nám SARS Cov-2 vyrobila, nezačne chovat racionálně. Co jsem to napsal? Čína, racinonálně? Proboha, už mně z té karantény hrabe.

Myslíte si, že olympiáda v Číně bez diváků má smysl? Myslel jsem, že sportovní představení jsou pro diváky. Narozdíl od blbů z MOV v divadlech pochopili, že hrát pro prázdné hlediště smysl nemá.  

 

Komentáře

  1. Olympiáda, ať letní či zimní -nezájem, ztráta času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale bývalo to docela dobré.... jenže to už je fuč.

      Vymazat
    2. Jo poslední co stálo za to bylo to Nagano. Pak už se z toho všeho stala pouze komerce..

      Vymazat
    3. Poslední byl Lillehammer. Nechápu, proč tuhle Olympiádu nepořádají zas Norové ve stejném formátu. I když - třeba se bojí, že by se někdo zajímal o jejich léky proti astmatu....

      Vymazat
  2. říkám to od začátku, za těchto podmínek a situace se olympiáda konat vůbec neměla, ztrácí naprosto smysl... a odskáčou to sportovci i diváci... a přitom by si to měl nejvíc odskákat MOV

    OdpovědětVymazat
  3. Původně zajímavá myšlenka 19. století se postupně změnila na profesionální sport a čistej byznys. A teď přichází Hybridní zimní covidové hry... Kdo nedostane rýmu, vyhraje.

    OdpovědětVymazat
  4. Zůstává mně rozum stát, do jakým tragickým absurdistánem jsou tyto OH a někomu to ještě k tomu připadá normální...🤦‍♂️

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.