Mají mě za blba anebo jsou blbi oni?

Nejříve jsem navrhoval cíleně promořit mladší generaci a hlásil jsem se jako padesátisedmiletý dobrovolník. Chlíbek a jeho parta, zvaná krizový štáb, nereagovali. Konzultoval jsem to s Hořejším a on mi napsal, že mu to připomíná praktiky Mengeleho a je to nejspíš politicky neprůchodné. Zkusil jse to ještě přes Bartoše a Rakušana, ale oni jsou stejní ignoranti, prostě politici bez schopnosti naslouchat těm, kteří věcem opravdu rozumí. A pak jsem si uvědomil, že se snažím pomoci v zemi, kde lidé nevidí rozdíl mezi pravdou a lží a kde jsou veksláci a defraudanti nejbohatší a často obdivovanou sociální třídou. Tak jsem se rozhodl, že s Českem nebudu dál ztrácet čas a budu o tom jenom psát.   

Když jsem se na přelomu let 2020 a 2021 dozvěděl, co že to má být použito jako vakcína proti slizničnímu viru, kdy by tak na mě mohla přijít řada a jak si první dávky pro sebe rozkrádají papaláši, mimo jiné velmi významný člen současného Národního institutu pro zvládání epidemie a jeho sekretářka, rozhodl jsem se cíleně nakazit. Samozřejmě velmi dobře vím, že mám výbornou protivirovou imunitu (a o to horší protibakteriální), navíc trpím lehkou T buněčnou autoimunitou... jinými slovy - riziko z hlediska funkce adaptivní imunity bylo minimální. Kromě toho jsem zvolil nejméně nebezpečnou cestu a místo olizování nějaké infikované mladé dámy jsem si vzal na hlídání vnučku, když její maminka ztratila čích a chuť. Jenom idiot v té době nevěděl, že pokud má někdo nízkou virovou nálož, jsou to děti.   

Prošel jsem lehounkou virózou, o které bych bez zneužité technologie zvané PCR vůbec nevěděl a měl jsem od 11. ledna 2021 od očkoúchylů na půl roku pokoj . Když mi ta nesmyslně definovaná doba chránění uběhla, rychle jsem se snažil získat deltu, což se mi podařilo až v listopadu, kdy mi konečně zase vyšel ten nablblý PCR test. Takže mám klid do půlky května. Na omikron jsem ani nemusel čekat, měli jsme ho doma, tak jsem ho musel mít taky.   

A teď čtu, že mě nějaký hňup Válek a jeho ministerstvo bude agresívní kampaní nutit k očkování. Poté, co jsem úplně v pohodě přežil infekce celou řeckou abecedou, se mám nechat očkovat experimentální vakcínou proti jedné bílkovině už neexistující varianty rýmového viru? Mají mě za blba? Nechám jim ještě pár dní a počkám, co udělají. Doufám, že to bude něco, co zastaví narůstající pocit, že naše nová vláda je ještě blbější, než ta předešlá. 







Komentáře

  1. No jo jakmile se úředníci z ministerstva pletou lékařům do indikace léčiv, vznikají evidentní právní i medicinský nesmysly... Ještě horší je, když se jim do toho pletou statistici Kulveiti, holý neštěstí... Vídím to tak, že nakonec u nás bude léčit Dr. Google nebo tradiční čínská medicína...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosim neurazajte statistikov. Kulveit je v skutocnosti teoreticky fyzik.

      Vymazat
  2. No tak na to je největší machr prof. Prymula. V Hradci to už zavedl.

    OdpovědětVymazat
  3. Mají institucionální posvěcení. Dělají to, co "se dělá i na západě". To mi napsal Konvalinka.

    Vojtěch Adam, ten, co byl zvolen rektorem jako nejlepší z mladých brněnských vědců a musel odstoupit, protože se v jeho pracech našly podvody https://www.dzurnal.cz/index.php/2022/02/04/vojtech-adam-kdo-to-byl-prosim-vas/, také dělal všechno "tak, jak se to dělá na západě". Věda naší civilizace současné doby je přesně toto: Dělat to, co se dělá u tvých kamarádů, bez ohledu na fakta". Science 2.0 - věda, ve které naměřená data nemají žádný vliv na závěry https://www.dzurnal.cz/index.php/2022/01/26/a-total-eclipse-of-the-mind/

    Nemají Tě za blba. Pro ně jsi byl ne-člověk. Trochu se Tě bojí, protože se staráš o jejich přístroje a tudíž vidíš do jejich vzorků. Ale zároveň Tebou institucionálně pohrdají, protože nejsi jeden z nich. Naštěstí média nemají institucionální vědci úplně pod palcem. Tak Tě vytáhli. Mně jednou taky a honem rychle jim to někdo rozmluvil.

    Až do roku 2019 to byla akademická hra o většího ... a výstavka ješitností. Najednou šlo o život. Jenže se to nedalo zastavit. Za každým z nich jsou desítky výsledků kvality kterou dobře znáš, ale i horší. Statisticky nedostatečná data zpracovaná metodami, které se na ně nehodí. Výběr z dat. Měření na přístrojích, kterým úplně nerozumím. Vzájěmně se hlídají aby nikdo neucukl.

    Najednou proti nim stály datové sady na milionech lidí, akreditované laboratoře s ověřovanými postupy atd. A státní úřady ovládali lidé bez kvalifikace, sběr dat byl nerovnoměrný. Najedou se ukazuje, že stačí sběr dat vyrovnat a zdánlivý efekt očkování je pryč https://smis-lab.cz/2022/02/03/hra-na-bezinfekcnost/ . Byl vůbec někdy nějaký? Vždyť celou dobu byly mezi porovnávanými skupinami kvalitativní odlišnosti.

    Všechno proběhlo mnohem hůře, než muselo. Kvůli tomu, že pár ješitů se prosadilo do médií a radilo vládě. Zbytek invektiv radši spolknu a nechám si je na jindy.

    OdpovědětVymazat
  4. Ked som to citala, tak som sa celkom pobavila predstavou, ze ma nejaky "door to door predajca" vakcin bude presviedcat na tecku a docela by som chcela aby ma navstivill a skusil mi vysvetlit ten benefit, ktory by som akoze mala ziskat teckou :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím, jak je to u nás, ale nám se nepodařilo se nakazit ani ve chvíli, kdy jsme byli ve styku s lidmi, kterým doslova nákaza právě probíhala. To jsme se ale dozvěděli až zpětně. Toto se nám stalo vícekrát. Nechytil se na nás ani omikron, a to kolem nás jen hýří. Tak nevím, jak je to možné. Podle měření protilátek jsme na nule, přesto nevidíme důvod se nechat očkovat. Musí existovat více lidí, kteří tím proplouvají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně. Možná jsme to jen v sobě včas nechytili, když to tam zrovna bylo. Pokud to zlikviduje už slizniční imunita, je to otázka hodin, jednoho dne... V kombinaci s tím, že nemám hrazené testy, se mi třeba stalo, že jsem o víkendu nemohl a čekal v ponděli na to, až mě indikuje lékař. Bohužel nablblá opatření dělají vše pro to, abychom se nedostali ani do kategorie prodělaných (nehrazení testů a neuznávání protilátek), ani si imunitu nezachovali a neobnovovali (roušky, lockdown neočkovaných), tudíž aby jediná cesta ven z téhle šikany a apartheidu bylo očkování :(

      Vymazat
    2. Je ot celkem prosté. Jsou sice výjimky, ale jinak si každá varainta každé normální přetrvávající infekce najde v populaci část svých obětí. Nevím, jestli chci ztrácet čas vysvětlováním, ale asi to napíšu.... lidi teď imunologie zajímá.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.