Omikron je bestie. Ne, že ne.

Probudil jsem se po noci, kdy jsem si málem utrhl bránici (ne smíchem), posmrkal dvě rule hajzlpapíru a prakticky nespal - vůbec nechápu jak jsem se mohl probudit.

Koukl jsem na statistiky a je to dobrý. Babišův tým evidentně pozabíjel všechny, kteří na to neměli a zbytek se s tím už nějak vyrovná. Děkujeme, udavači z ciziny.

Ale přesto, že sotva rozpoznám psaný text, málem to se mnou šlehlo. Nějací "odborníci" teď melou nesmysly a národ zase mlčí. Omikron je prý více infekční, ale méně patogenní, než delta. Bullshit, je to nejpatogennější čínská svině, jakou jsme tady měli. Per definition, 

Patogen (též etiologické agens, patogenní agens, choroboplodný zárodek nebo původce nemoci) je biologický faktor (činitel), který může zapříčinit onemocnění hostitele.

A já byl poprvé opravdu nemocný, bezmocný a ovocný - upadl jsem jako jablko v říjnu.

Vysvětlní je jednoduché. Tato varianta je natolik patogenní, že na ní naše imunita konečně reaguje mobilizací. Předchozí varianty ji nechávaly v klidu a doplatilo na to skoro 40 000 našich dědečků a babiček. 

Howgh.      


Komentáře

  1. Brzké uzdravení přeji :-) Vidíte, a já měla teď Omikron a ani bych to nevěděla, pokud by nebyl manžel nemocný, ale je fakt, že poprvé (v roce 2020) jsem s covídětem ležela. Díky za blog!

    OdpovědětVymazat
  2. A teď si Vás ultras "namažou na chleba". Jinak brzké uzdravení přeji. Isoprinosine nepomohl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jste ale frajer, že se takto veřejně priznate. Nevím o jediném že sněhové církve, co by tak učinil.

      Vymazat
    2. A to mám začít lhát? To nechám jiným :)

      Vymazat
  3. https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/451932-vedci-odhalili-klicovou-slozku-imunitniho-systemu-chrani-proti-omikronu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.