Pomalu už bude konec, česká odborná elita neuspěla. Zúčtujem spolu?

Pokud člověk nechce pořád zprávy v angličtině a přes svou znalost ruštiny nemíní poslouchat, co se děje v orwelovském Rusku, nic moc jiného, než ČRo Plus mu nezbývá. Dnešní Interview Plus bylo zvláště výživné. Redaktor Bumba se snažil proti rektorovi Klímovi obhájit nestrannost Českého rozhlasu v době pandemie. Oba byli trochu vzrušení a bylo to opravdu zajímavé, nicméně ilustrující, co média veřejné služby v době pandemie nové rýmy vyváděla. Nebudu to celé rozebírat, každý si to může poslechnout a vyhodnotit sám. Ale k jedné věci se vyjádřím. Z úst pana rektora padla jména, několika odborníků, kteří byli opakovaně ostrakizování, dehonestováni a dokonce nazývání dezinformátory. Určitě si pamatuji, že tam byl jmenován Karel Drbal a pokud se dobře pamatuji, zmínil i Lukáše Pollerta, zcela jistě profesora Pirka a dr. Zelenou. Padlo i moje jméno, děkuji, pane rektore. 

Na to mu pan redaktor odpověděl, že my všichni jsme na jejich vlnách mluvili. To je fakt. Ale mluvili, ne mluvívali. Já jsem byl osloven jednou a to už hodně dávno. Protože pro mě byl Český rozhlas vždy institucí, které jsem si vážil, měl jsem to za obrovskou čest a obětoval jsem tomu celý den. Bydlím poměrně daleko od Prahy a musel jsem si úplně překopat program. Rozhovor proběhl, snad jsem odpověděl na všechny otázky a bylo to naposled, kdy mě do Českého rozhlasu pozvali. Naproti tomu biochemik Konvalinka, který ví o respiračních virech a slizniční imunitě asi jako já o vaření, dostal téměř nekonečně mnoho prostoru v pravidelných debatách u paní Tachecí, ve kterých dokola opakoval ty svoje neustále se měnící názory, které byly občas horší než dezinformace. Každý, kdo rozumí imunologii, musel od začátku vědět, že vnitrosalová vakcína nemůže ochránit před nakažením a dalším šířením infekce resiračním virem. Ale dr. Konvalinka je jenom jeden příklad. To, že látku nezvládají vývojový biolog Flegr nebo pan inženýr Šebo, mě až tak nepřekvapuje. Ale že ji nezvládl ten, kdo coby imunologcká kapacita dostal Českou hlavu.... Ale co, bývalá ředitelka MBÚ Říhová, která kryla obrovské falzifikace v Mikrobiologickém ústavu AVČR, byla také kdysi ženou roku. A vzpomeňte si na Sykovou, to jsou představitelé české odborné elity.

Udělám si čas na to zjstit, kdo z odborníků ve sdělovacích prostředcích přesvědčoval očkované, že se nemohou nakazit a infekci dál šířit. No a oni potom šli a nakazili své seniory, kteří se odebrali na JIPky a někteří následně do věčných kovišť. Kdo vymyslel tu zabijáckou hovadinu Tečka, kdo ji schválil, propagoval a udržuje při životě, to snad víte. Jenom nevím, jestli byla tahle dezinformace o věčné ochraně vakcínou poplašná zpráva, či jen idiocie vlády a jejích poradců.      

Jsem opět doma a nikam nesmím. Poté, co mi utekla pětiděnní karanténa po pozitivním testu manželky, jsem se necítil úplně ve své kůži. Nic strašného, prostě nachlazení. Udělal jsem si dva různé antigenní testy, oba negativní. Ale protože nikdy nezradím svou odbornost ani věci, které vím a říkám veřejně, nechal jsem si udělat PCR. Pozitivní ve 29. cyklu. Kdybych dodržoval to, co po mně chce tato vláda, zítra bych v klidu nakazil skoro 40 účastníků semináře a pak bych to odvezl do Budapešti. Ono je to jedno, chytne to každý. Ale opakovaně říkám - komu je blbě, ať zůstane doma. Protože jinak ohrožuje hlavně sám sebe. Zdravotně i morálně.



     

Komentáře

  1. pan KOnvalinka především podniká a měl by zalézt a nebo být odsouzen...naprosto neuvěřitelné, proč si jeho vybírá veřejnoprávní medium na rozhovory... Vyzýváme ředitele České televize a redakci zpravodajství, aby v souladu se Zákonem o České televizi přestala vysílat jednostranné zprávy a informace o covidu i očkování a naplnila tak své poslání veřejnoprávního média.

    Tímto porušením objektivity se hlavnímu českému médiu podařilo vyvolat v lidech extrémní strach, propagovat jednostranně vakcínu, aniž by byly zveřejňovány také informace o jejích vedlejších účincích, dehonestovat toho, kdo nemá k očkování důvěru a v konečném důsledku přispívat k nebezpečnému rozdělování společnosti.

    V zájmu objektivity, slušnosti a ohledu k občanům, kteří si sami informace nevyhledávají a důvěřují veřejnoprávním médiím
    Vás žádáme o

    USKUTEČNĚNÍ VEŘEJNÉ DISKUSE V PŘÍMÉM PŘENOSU ZA ÚČASTI OSOBNOSTÍ JAKO JSOU NAPŘÍKLAD

    MUDr. Lukáš Pollert, lékař
    MUDr. Soňa Peková, PhD.
    Petra Rédová
    RNDr. Jiří Šinkora
    Mgr. MUDr. Ctirad Musil
    MUDr. Zuzana Krátká
    MUDr. Vladimír Čížek
    /a dalších z druhého názorového spektra/

    PhDr. Renata Bernardi
    TV Šalingrad



    Zákon o České televizi 483/1991 Sb. § 2 (2) Hlavními úkoly veřejné služby v oblasti televizního vysílání jsou zejména a) poskytování objektivních, ověřených, ve svém celku vyvážených a všestranných informací pro svobodné vytváření názorů.

    https://tvsalingrad.cz/petice/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A budou jim tamní rádoby moderátoři skákat do řeči, nenechají je mluvit, ale spravedlnosti bude učiněno zadost. Neblaznete.

      Vymazat
    2. Mně to vůbec nevadí. Dokážu si říct svoje. Hlavně si, prosím, pamatujte, kdo co říkal a kdo co dělal.

      Vymazat
    3. ČT selhala už jen tím, že se zapojila do protiprávní segregační monstr akce "Tečka". Když tomu nerozumí, tak proč proboha vstupují do vysílacího pásma a šíří dezinformace...

      Vymazat
  2. Smejkal jede dál po své ose. Náhubky nafurt atd. https://www.respekt.cz/rozhovor/smejkal-rusme-opatreni-ne-testovani

    OdpovědětVymazat
  3. Smejkal se sam tituluje jako "infektolog" . Pripomina mi to zlata 90" leta, kdy jsme roznasecum reklam a prospektu psali na vizitky "PROSPEKTOR" . Takze by se dalo rici ze v pripade Smejkala by se dalo rici ze je to roznasec infekce, coz v realu souhlasi ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pamatuju. Vekslákům se říkalo podnikatelé a Klausovi ekonom.

      Vymazat
  4. Monstrpropaganda jede už od března 2020, kdy plukovník nasadil proti SARsu hadr. Mě spíš děsí, kolik lidí si dobrovolně koupí zájezd s CK Auschwitz. Nevadí, že jízdenka neni zpáteční...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale na rozdíl od čtyřicítek je to dobrovolné, že....

      Vymazat
    2. Já to taky nechápu, ani svojí 86 letou mamku, která šla na 3 posilující dávku, kvůli kamarádkám, aby nebyla pozadu ....
      Já jsem celé 2roky celkem v pořádku /66 let/, 1,5roku beru vyšší dávky vit. D , C, Zinek.... a jsem zatím OK....
      Už když se začalo mluvit o očkování, tak jsem věděla, že si to píchnout nenechám, museli by mně prvně zabít a když si to nechal píchnout veřejně Babiš, tak to tuplem ne ! Nevěřím, že by si jen tak, nechal píchnout podmíněně povolenou " vakcínu " , protože nikdo neznal vedlejší dlouhodobě účinky a určitě "musel vědět víc " , než já, která má pouze svou intuici a trochu selského rozumu ... a jak můžete podepsat jen tak " informovaný souhlas ", když nikdo nic, VÚ nemohl znát? Nebo znal, ale bylo to zatajeno ....

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.