Třikrát a dost, je to fakt síla.

Naše diskuse s dr.. Helem je naprosto komická. Když na nás, kteří imunologii umíme a rozumíme jí, naházel špínu, nazval jsem ho lhářem. U mě je to tak - když někdo lže, tak je lhář, nemám s tím problém.

Navíc vždy dávám každému šanci přesvědčit mě, že to nebyla lež, ale neúmyslně šířená nepravda anebo omyl. Kolik takových omylů já jsem udělal.... Třeba v neděli na CNN Prima News jsem řekl, že máme 3.2 lidí v těžkém stavu na okres, ale bylo to 2.3. Prostě jsem to popletl, já moula. Naštěstí to nikdo rychle nepřepočítal a tak jsem tu diskusi u diváků vyhrál :).

Dr. Hel své tvrzení na fb vysvětlil a proto jsem veřejně odvolal své prohlášení, než mě na měsíc zablokovali. Asi proto, že jsem lidi od Pfizeru nazval kurvami a to neodvolám. Dr. Hel není lhář, jen se docela často plete.

A taky mi napsal, že dokud budu tvrdit, že nerozumí imunologii, nemůžeme se pořádně bavit. Jenomže já nechci lhát a je naprosto zřejmé, že dr. Hel rozumí imunologii asi jako já ekonomii. Něco o tom ví, ale je to zoufale málo. Zase povídá něco o protilátkách, omikronu a protektivní imunitě. A že omikron neumí "očkovat" proti deltě. Nejzřetelnější je to u lehkých průběhů. 

Mohl by, prosím, někdo biochemikovi nebo co to je, vysvětlit, že lehký průběh znamená dobrou CTL imunitu, která zabrání vzniku vysokých koncentrací protilátek, protože ty nejsou zapotřebí? Mohl by mu někdo vysvětlit, že protilátky jsou u virových indekcích jen podružné, protože virus se šíří z buňky do buňky a protilátky na něj ve vetšině případů nedosáhnou, hlavně ne ty získané očkováním.... atd.

Ale dr. Hel je výraznou tváří udavačsko-diktátorské skupiny SNOW. Tak si to přeberte. 

Je to marný, je to marný, je to marný.....

  

Komentáře

  1. Ráda sleduji jejich prskání jedu. Přitlačeni pravdou do kouta, nic jiného jim nezbývá. A za mě zase doktor Hel je lhář. Jen Ti, co lžou, zavírají oči před pravdou a popírají ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí se bránit. Díky jejich chybným radám zemřely navíc desítky tisíc lidí.

      Vymazat
  2. Já nechápu, že Vás vždycky na nějakou dobu zablokují a zase odblokují. Mně jednou rovnou zrušili profil, za vteřinu po odeslání jednoho linku messengerem. Paradoxem bylo, že u přátel ten link nikomu nevadil, byl to nějaký článek dokonce v mainstreamu. Dále mi hodlali zrušit další profil, vůbec nebylo jasné proč, ten mi potom obnovili cca po 14 dnech. Takže jak to TAM probíhá? Prý TAM někde sedí mizerně placení Filipínci nebo Indonésané nebo kdo a "vyhodnocují" závadnost příspěvků.

    OdpovědětVymazat
  3. Není marná Vaše snaha vysvětlovat imunologické mechanismy! i když se (Vám) to tak možná jeví. Dovolím si sem dát odkaz na nedávný rozhovor s prof. Turánkem s kraťounkou citací z něho: "...Kdyby tady nebyla ta část lidí, kteří se postaví, tak to projití (režimem) bude jen krátkodobé a celá ta společnost časem upadne a uvadne. Protože ti, kteří se nesmíří, nepodvolí se, ti nakonec porazí ten falešnej systém...Nedělám to kvůli sobě, ale především kvůli mladý generaci..." 25.1.2022 https://www.kupredudominulosti.cz/turanek-jaroslav-4d-rozhoduje-se-o-nasem-zdravi-ale-nikdo-pritom-za-nic-nenese-odpovednost/?fbclid=IwAR0nKPRCJxn5UbBTFl6CdaEqkhTwH71ZbJDyqY_yRrqhcRoBQcq7T0wq13s

    OdpovědětVymazat
  4. Po tom Vasom teaseri by ma docela zaujimal ten stastus, za ktory ste dostal ban na mesiac :D Nezavesite nam ho sem, prosim?

    OdpovědětVymazat
  5. Nad hysterickym Dr. Helem jsem davno zlomil hul. Libi se mi vase policka nekoretnost. Diky za to.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.