Už jsme zapomněli, která prasata na nás SARS Cov-2 poslala.

Tak jsem se dočetl, že zahájení šaškárny zvané Olympiáda v Pekingu sledovalo dvakrát tolik lidí, než to v Tokiu. Je mi to líto, ale je to jejich věc. Na druhou stranu, když se válí doma v izolaci nebo karanténě, moc jiné zábavy nezbývá.  

Pro mě tahle akce neexistuje. Je to plivanec do obličeje všem, kdo si myslí, že lidská práva jsou důležitější než papírky, za které nakupujeme.

Asi jsme jsme už zapomněli, že nám dva roky normálního života vzal čínský virus, který utekl ze špatně (čínsky) vedené laboratoře ve Wu-chanu. Donedávna jsem si myslel, že je to právě chřipka, která se musí pasážovat přes kachny a prasata, aby nabrala pořádně smrtící formu. Teď už ale vím, že to dokáže i koronavirus, který pasáží z netopýrů přes čínská prasata dokáže do světa vyslat smrtící epidemii.

Na druhou stranu většina obětí SARS Cov-2 byli voliči čínského agenta z Lán. Takže asi OK.      

Komentáře

  1. No jo,ale prasata,prasečí buňky mají 100x větší pravděpodobnost apoptozy než lidské.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.