Adaptivní imunita lidské mysli

Dva roky jsem se snažil vysvětlit, jak funguje tzv. adaptivní imunita, zvláště ta protivirová. Během té doby se moje fb zeď zaplnila různými typy lidí. Od rozumných a pravdu hledajících laiků v oboru imunologie, kterým jsem snad dokázal objasnit, jak to v případě setkání s novým virem funguje u dětí a seniorů, až po trotly, kteří si myslí, že nepovedené vakcíny od Pfizeru dokonce obsahují nanoboty.

O jakou směsici lidí jde, mi definitivně došlo, když jsem napsal to, co vím u rusácích a Ukrajině. A taky, když kritizoval bezcharakterní vychlastané prase, které máme za prezidenta anebo jsem napsal, že ODS je banda ksindlů, kterým profesor Fiala dělá užitečnoho idota.

Kdyby lidská mysl fungovala tak, jako pracují přirozeně fungující imunitní mechanismy, byla by rychlá, efektivní, selektivní a měla by paměť. jenže ono to tak není.

Na druhou stranu to aspoň vede k tomu, že nás na planetě není už teď příliš mnoho.   

  

Komentáře

  1. Bůhví jak je to s tou adaptivní imunitou mysli. Někteří lidé jsou tak imunní proti vnímání reality, že nějak fungovat musí. Bude to asi ještě složitější než protivirová, si myslím :-(.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.