Jsem zpátky....

Doma. Po několika štacích po cizozemí jsem na Velikonce doma. Jsem unavený a moc rád, že to, co jsme o té čínské bestii říkali, bylo OK. Jsem úplně nejradši, že žvanilové už nedominují zprávám. I když - po návratu z Balkánu jsem shlédl Kubka a Hořejšího a už mám veselé Velikonoce.

Teď jen napíšu závěrečnou zprávu o české idiocii se zvláštním důrazem na tzv. českou imunologickou školu. Jako vždy u nás se z vůdců stala hovada a tak je po všem.

Hezké svátky. Žije tu spousta skvělých lidí. Ale máme tu to tak nastavené - kdo je dobrý, musí z kola ven. 

      

Komentáře

  1. Už by to mohlo sakra skončit. Jinak zmrznem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještěže se našlo pár vás statečných, co jste těm žvanilům oponovali. Jednou třeba budete v učebnicích, pokud si z toho teda lidstvo odnese nějaké ponaučení...ale nejsem si tím jistá:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako že nás zastřelej nebo přinejmenším zavřou? Tím si tedy zatím naštěstí jist nejsem.

      Vymazat
    2. Do učebnic se určitě dostanete, ale neví se kdy...Přeji Vám hodně síly, energie, na radost ze života. Napadá mne: Bůh Vám žehnej! - ale cítím to jako anachronismus...stejně jsem to napsala :-)

      Vymazat
  3. ADAPTIVNÍ IMUNITA -teď to fest probíhá, mnoho lidí bojuje s různými viry, které tak dlouho neměli šanci. Třeba tato data budou v budoucnu využita pro rozhodování vedoucí elity. Vím, že je to iluze.🙄

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.