Staněk a jeho události, Šťastné pondělí a další můj internet

Můj internet....

Proč si Luděk Staněk myslí, že rozumí imunologii, virologii a vakcínám? Docela rád jsem ho poslouchal, ale kdykoli zabloudí do oblasti, které rozumím, mluví jako idiot, nemyslím tím vtipný idiot. Úplně stejně mě kdysi odrovnal svými pandemickými "inteligencemi" Jindřich Šídlo, který se z COVIDu málem p....l.. Jediný, kdo, zdá se mi, neplácá hovadiny, je pan Jablonský, protože ten má jasný cíl - snadný cíl, ale umí ho trefit. Moc jinéo nesleduju, nemám čas.  

Ale, pokud mohu posoudit, jejich komentáře nejspíš vyznívají úplně stejně i v ostatních oblastech, kterým nerozumím, ne? Ale uznejte, už jsem přestal komentovat Ukrajinu, protože tomu "nerozumím". Lépe řečeno rozumím, byl jsem tak z těch "komentátorů" asi nejvíckrár, ale nechápu ty kraje - pochopit to nelze. Vím, že rusácká prasata se chovají stejně jako německá prasata před více než sedmdesáti lety, to je evidentní. Jinak se k tomu nebudu vyjadřovat už vůbec. Dneska jsem opět potkal příliš mnoho luxusních aut z UA. 

Komentáře

  1. Staněk si myslí, že je vtipnej ... když si to myslí 😂 Nekuda, Šimek, Werich by se asi divili.

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslím, že lze jen připomenout slova známého filozofa Wittgensteina "...Ehrgeiz ist der Tod des Denkens..." "... Pýcha je smrt myšlení.." Když zpychnou celé národy a vidí se jako nejmoudřejší na světě, tak podle stupně společenského rozvoje nemají buď čím topit, nebo rovnou střílejí a vraždí. Ale jinak jeden za 18 a duhý bez dvou za 20.

    OdpovědětVymazat
  3. Alespoň už Covid neléčí, jako tomu bylo v týdnu 3-4 tohoto roku. https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr

    OdpovědětVymazat
  4. Staňěk od doby, kdy začal a stálo zato se na něj podívat, postupně zabředává do mamonu vlastního pseudo-důvtipu, názorové dokonalosti a rozvoje domnělé vtipnosti, jakožto pravé ztělesnění konzumenta Šalamounových exkrementů a domnělého následovníka skutečných pánů bavičů…

    Rovnou si přiznejme, že při správném stimulu bude prase téměř z každého z nás a můžeme rovnou přestat rozdělovat svět na Rusáky a ty ostatní…

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Držel jsem se dlouho, ale tohle je už přes čáru.